Meest gestelde vragen

Ik heb een abonnement mag mijn vriend/vriendin/familielid deze ook gebruiken?
  • Nee, dit valt dan onder fraude. Mocht dit gebeuren dan wordt je Boschbad abonnement ingenomen bij de receptie en kan de eigenaar deze ophalen.
  • De persoon die de pas gebruikt dient dan de reguliere entreeprijs van €8,00 te betalen. 

Als het slecht weer is, kan ik dan mijn tickets omboeken of restitutie krijgen?
  • Wij geven geen restitutie en het is niet mogelijk om je ticket om te boeken. 

Kan ik contant betalen bij het Boschbad?
  • Bij de receptie kun je niet contant betalen, je kan wel betalen met je pinpas.
  • Bij de horeca kun je zowel met pinpas als contant betalen. 
Mijn kinderen gaan zwemmen, ik wil als ouder mee maar ik ga niet zwemmen. Moet ik dan alsnog betalen voor mijn eigen ticket? 
  • Ja, iedereen die het Boschbad bezoekt dient de entreeprijs van €8,00 te betalen of in het bezit te zijn van een abonnement. 

Wat zijn de mogelijkheden voor een kinderfeestje?
Voor kinderfeestjes hebben wij diverse arrangementen, namelijk:
  1. Boschbommetje | € 12,80 per kind | zwemmen bij het Boschbad, daarnaast kunnen jullie per persoon één patatje, één snack en één slush puppy halen.
  2. Midgetgolf | € 12,80 per kind | midgetgolfen (tijdens de aangegeven openingstijden), daarnaast kunnen jullie per persoon één patatje, één snack en één slush puppy halen.

Neem voor het reserveren van één van de arrangementen even contact met ons op via boschbad@accres.nl.

Ik wil graag met een grote groep komen, hanteren jullie ook groepstarieven?
  • Ja, wij hebben groepstarieven voor groepen met meer dan 10 personen. Dit tarief is € 6,50 i.p.v. € 8,00 per persoon, voor groepsreserveringen verzoeken wij je een e-mail te sturen naar boschbad@accres.nl.

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust even contact op met ons op via 055 355 29 87 of boschbad@accres.nl.

Ik heb mijn tickets niet kunnen gebruiken vanwege de onweer, kan ik mijn geld terug krijgen? 
  • Je kan de volgende dag in de webshop voor de optie 'Reservering voor gemist bezoek ivm onweer' kiezen. Deze optie alleen gebruiken als je al een betaalde dagticket hebt voor een dag dat we moesten sluiten vanwege onweer en je daardoor het Boschbad niet kon bezoeken (dit geldt niet als je al aanwezig was op het moment van sluiten, daar voor geldt info onder de kop 'restitutie entreegeld'). Ticket van oorspronkelijk bezoek en het onweer tickter moeen bij het inhaalbezoek beide aan de kassa getoond worden. Deze optie is niet voor abonnementhouders. 
Wat te doen bij onweer? 
  • Mooie zomerse dagen eindigen soms met een flinke donderslag. Dat is de natuur. Ons team op het Boschbad is alert op de ontwikkeling van eventuele onweersbuien in de omgeving. Indien wij inschatten dat er onweer over het Boschbad gaat trekken, zal dit tijdig worden omgeroepen. Dan heb je de tijd heeft om op te ruimen en naar huis te gaan. Als de bui heel snel nadert, starten wij direct een ontruimingsprocedure waarbij je voor jouw veiligheid (niet vrijblijvend) wordt gevraagd om het zwemwater en vervolgens het terrein te verlaten. Het kan daarbij zijn dat je onder begeleiding in de kleedkamers wordt ondergebracht om te schuilen.
  • Je dient in alle gevallen de instructies van de medewerkers op te volgen. Onze toezichthouders zijn getraind om jou te begeleiden in geval van overmacht door onweer. Bij intensief onweer kan het voorkomen dat het team van het Boschbad tijdens de ontruimingsprocedure telefonisch minder goed bereikbaar is. Na een ontruiming aan het eind van de dag wordt in de regel besloten het Boschbad die dag niet meer open te stellen voor bezoek. Je kunt dan helaas niet opnieuw gaan zwemmen.
Krijg ik bij ontruiming/voortijdige sluiting mijn geld terug? 
  • Er vindt bij ontruiming en voortijdige sluiting van het Boschbad geen restitutie van entreegeld plaats. Wij vertrouwen erop dat je bij naderend onweer begrip toont voor de omstandigheden en de aanwijzingen van onze toezichthouders opvolgt.

Zijn jullie vandaag open?
  • Wij zijn 7 dagen per week geopend, bekijk hier de actuele openingstijden. 

Ik ben mijn pasje kwijt geraakt, wat nu?
  • Bij verlies van je pasje kan er bij de receptie van het Boschbad een nieuwe pas worden gemaakt, de kosten hiervoor zijn €7,50. 

 

Hebben jullie kluisjes te berschikking? 
  • Ja, wij hebben in de kleedkamers kluisjes die u kunt gebruiken. Houdt er rekening mee dat hier €0,50 in gaat en u deze niet terug krijgt bij het openen van het kluisje. Tevens is wisselen niet mogelijk bij de receptie. 
Mag ik een eigenstoel meenemen?
  • Ja, je mag een eigen stoel en/of parasol meenemen. 
Kan ik bij jullie ook in de schaduw zitten?
  • Ja, ons zwembad is omringt met prachtige bomen die voldoende schaduw bieden. 
Zijn huisdieren toegestaan?
  • Nee, huisdieren zijn niet toegestaan in ons zwembad. 

 

Ik ben de zwembandjes vergeten voor mijn kind, wat nu?
  • Wij verkopen geen zwemartikelen, ook geen zwembandjes, je kunt je melden bij de receptie en krijgt dan toestemming om naar de dichtsbijzijnde winken te rijden om alsnog zwembandjes te kunnen kopen.